3 شیوه کسب درآمد از Web Scraping

3 شیوه کسب درآمد از Web Scraping

Tips and Trick

1 دقیقه

1399/07/17

رضا پارسیان

رضا پارسیان

میدانید که شما در حال خواندن اطلاعات هستید؟ شاید از نظر شما این‌ها فقط کلماتی باشند که درکنار هم قرار گرفته اند. به طور ساده شما در حال Scarp کردن این مطلب در سایت من هستید.

Web Scrapperها در بین کدهای تولید شده توسط سایت میخزند و اطلاعاتی که از بانک اطلاعاتی سایت به نمایش در آمده‌اند رو بررسی میکنند، اغلب سایت‌ها جلوی ربات هارو برای Scrap کردند گرفته‌اند اما اگر کار شما به میزان کافی خوب باشه میتونید ۹۹٪ سایت هارو مورد بررسی قرار دهید.

۱#. ساخت ربات

ربات فقط یک اطلاح فنی برای برنامه‌ای است که عملکرد خاصی دارد، بسته به کاری که انجام میدهد شما میتوانید این برنامه رو به افرادی که توانایی ساختن چنین برنامه‌ای را ندارند بفروشید.
برای مثال من چند وقت پیش برای سایت دیوار یک ربات نوشتم و موفق شدم که اون رو به یک شخصی که مشاور املاک داشت بفروشم.

۲#. فروش مجدد

یکی از رایج‌ترین کاربردهای Web Scrapperها بدست آوردن قیمت از وب سایت‌ها است.
افرادی هستند که برنامه‌های Scrapper را اجرا میکنند و منتظر پایین آمدن قیمت یک محصول خاص هستند و بلافاصله آن محصول را خریداری میکنند.

۳#. فروش اطلاعات

میلیون‌ها مجموعه داده آنلاین وجود دارد که برای همه رایگان است اما جمع آوری بعضی از اطلاعات به سادگی نیست و تهیه یک مجموعه داده تمیز و خوب زمان بر است. شرکت‌هایی وجود دارند که تمرکز آن‌ها بر دستیابی به داده‌هایی است که به دست آوردن آن‌ها ممکن است دشوار باشد و از آن‌ها داشبوردهای قابل فهمی برای عموم میسازند که در ازای پرداخت مبلغی آن هار در اختیار افراد قرار میدهند.

🤯

😍

😁

😬

😊

🤨

🙁

🥲

😭

😡

🤬

9 Helper Function لاراول که باید بشناسید

مقاله بعدی
9 Helper Function لاراول که باید بشناسید
10 ویژگی Eloquent که شاید نمی دانستید

10 ویژگی Eloquent که شاید نمی دانستید

مقاله قبلی